149 Enrique Meesters JJ WEB 20230418

Wat doen wij voor Trudo?

Corp Support is voor jou als huurder van Trudo het eerste aanspreekpunt. Je kunt bij ons terecht met vragen over de betaling van de maandelijkse huur, vragen over huurachterstanden en vragen over schuldhulpverlening. Wij helpen je ook graag verder door samen te kijken naar het treffen van een betalingsregeling.

Moet je nog één of meerdere bedragen aan Trudo betalen? En heb je daar een vraag over? Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Je kunt op onderstaande manieren betalen.

iDEAL
Ontvang je maandelijks een iDEAL link van Trudo, dan kan je deze gebruiken om te betalen. Ben je de link kwijt of werkt deze niet meer? Dan is het helaas niet mogelijk om een nieuwe iDEAL link te verzenden. We willen je dan vragen om de betaling handmatig over te maken.

Wil je zelf via internetbankieren of via jouw bank betalen?
Dit kun je op de volgende manier doen. Het rekeningnummer van Trudo voor huurders van woningen is:

IBAN: NL 88 BNGH 0285181971 t.n.v. Stichting Trudo, Eindhoven

Huur je een bedrijfspand via Trudo Holding? Dan kan je de betaling overmaken op:

IBAN: NL38 BNGH 0285 1819 98 t.n.v Trudo Holding BV, Eindhoven

Let op! Vergeet niet het betalingskenmerk bij de betaling te vermelden. Dit kun je vinden in de brieven die je van ons hebt ontvangen. Kun je deze niet terugvinden? Vermeld dan als betaalkenmerk de volgende gegevens: jouw naam, adres van de gehuurde woning en de maand waar de betaling voor bedoeld is.

Wil je via pin betalen?
Betalen op het kantoor van Corp Support kan alleen op afspraak. En met pin. Contant betalen is niet mogelijk. Je kunt ook de huur betalen op het kantoor van Trudo. Maak hiervoor dan eerst even een afspraak.

In de meeste gevallen is het mogelijk om een regeling te treffen. Dan kun je de huurachterstand in delen betalen. Wij kijken graag samen met jou naar een goede oplossing. Wil je graag een regeling?

Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel naar: 040-4023235 op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur. Of stuur een e-mail naar: [email protected].


Is het voor jou een probleem om de huurprijs van Trudo op tijd te betalen? Neem dan meteen contact met ons op. Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing voor het probleem. Misschien heb je wel recht op huurtoeslag? Of kunnen we je helpen met een betalingsregeling of advies over jouw financiële situatie.

Hoe eerder je contact opneemt bij betalingsproblemen, hoe beter. Op deze manier verminder je de kans op een deurwaarderstraject (dat brengt hoge kosten met zich mee) en is het makkelijker om samen met ons een betalingsoplossing te vinden.

Heb je schulden, geldzorgen of vragen over jouw financiën? Dan kun je ook terecht bij de Werkplaats Financiën XL. Hier werken vrijwilligers (ervaringsdeskundigen), WIJeindhoven, sociaal raadsliedenwerk en budgetcoaches van de gemeente samen. Meer informatie vind je hier.

Je kunt ook contact opnemen met de gemeente Eindhoven of WIJeindhoven.

Heb je een brief van ons gekregen of zit er een kaartje in de brievenbus dat we langs zijn geweest? Dan heb je waarschijnlijk een huurachterstand. Het kan ook zijn dat je de gemaakte afspraken niet bent nagekomen.

Wat moet je nu doen? Het is verstandig om de openstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. Samen kunnen we een oplossing vinden. Je kunt ons bellen op: 040-4023235. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur. Of stuur een e-mail naar: [email protected].

Heb je nog vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel: 040 402 32 35 op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur. Of stuur een e-mail naar: [email protected].